wtorek, 13 sierpnia 2013

Czytać bo WAŻNE.

W związku z tym że nie mam czasu na dodawanie postów,nie nie zawieszam bloga :D
Tylko po prostu do końca tego tygodnia na pewno nic nie dodam,ponieważ mam wiele spraw związanych ze szkołą,muszę pokupować ciuchy,bo jak wiadomo za granicą trzeba nosić ciuchy eleganckie i czarno białe,czekam na plakietkę loga szkoły i krawat,a to strasznie stresujące ponieważ mam na to tylko 6 dni,a boje sie że nie dostanę na czas.
Także rozdział dodam MOŻE w poniedziałek 19 sierpnia :)
Mam nadzieje że mnie nie zabijecie xx
A i prosze jeśli macie pytania to,nie wpisujcie ich po 839647902803927 w rozdziałach ponieważ nie zawsze je zauważam,macie zakładkę 'Kontakt' i tam macie podanego mojego ask'a,na niego wchodze codziennie i odpowiadam na każde pytanie związane z blogiem :)

1 komentarz:

  1. Zostalas nominowana przeze mnie do Liebster Award. Wiecej informacji na moim blogu w zakladkach love-live-crazy-with-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń